کد خبر: ۵۰۹۴۷۵
زمان انتشار: ۱۲:۳۷     ۲۳ تير ۱۴۰۱
مخاطبان فارس من با ثبت پویشی خواستار پیگیری در موضوع مشکلات شرکت رجا به عنوان بزرگترین شرکت خدمات حمل و نقل ریلی کشور شده‌اند و گفته‌اند ضرورت دارد مشکلات بهداشتی برخی قطارها و اختلال در سیستم فنی آنها، به سرعت رفع شود.
فارس من| مطالبه مسافران قطار بابت‌ رفع نقص فنی برخی واگن‌ها و کاهش تأخیرات

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، کاربران خبرگزاری به تازگی با ثبت پویشی با عنوان، «بهداشت و عدم تأخیر مهمترین خواسته مسافران قطار است» خواستار پیگیری درباره این موضوع شده‌اند.

در این پویش آمده است که «از عمده‌ترین مشکلات شرکت رجا به عنوان بزرگترین شرکت خدمات حمل و نقل ریلی کشور می‌توان به مواردی نظیر تأخیر در حرکت، اختلال در سیستم فنی برخی قطارهای حومه‌ای، عدم رعایت بهداشت قطار و کوپه‌ها و مدت کوتاه توقف برای اقامه نماز اشاره کرد ‌به گونه‌ای که بعد از اتمام 20 دقیقه درب قطار بسته می‌شود بنابراین مسافران با شدت عجله نمازشان را می‌خوانند».

در ادامه این پویش، امضاکنندگان‌ خواستار ارتقای چند برابری کیفیت قطار شده‌اند.

بنابراین گزارش خبرگزاری فارس طبق رسالتی که بابت پیگیری سوژه‌‌های فارسِ من برای خود تعریف کرده است، حتما پیگیری این موضوع را در دستور کار قرار می‌دهد و از مسوولان خواستار توضیح در این‌باره خواهد شد.

کاربران دیگر هم در صورت تمایل می‌توانید به امضاکنندگان این پویش بپیوندند؛ خبرگزاری فارس با رسیدن امضاهای این پویش به 1000 امضا و بالاتر حتما پیگیری‌های مختلفی در این‌باره خواهد داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها